Pastel Pretty Cheeks Rose Allık

03:28

Merhaba!
Evet yine biraz ara verme durumunda kaldım ama artık yaz tatili yaklaştığı için sizlere bol paylaşım yapacağım.

Bugün bir allık hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım sizlerle.

O da şuanda görselde gördüğünüz ve aslında çoğunuzunda bildiği Pastel'in Pretty Cheeks allıklarından gül kurusu, yani "rose" isimli rengi.

Bunun turuncumsu şeftali olan rengi çok meşhur bildiğiniz gibi ama benim elimde çok fazla şeftali , turucu allık olduğu için onun yerine bu soluk gül kurusu rengini seçtim.

Uygun fiyatlı mat ama tebeşir dokulu olmayan cok az tozutma yapan oldukça pigmentli olan kolay dağılan çok çok başarılı bir ürün. Ben bu ürünü far olarak kullanmayıda gerçekten çok sevdim.

Kısacası gerçekten çok beğendim.

Bu arada sizlere bir duyuru yapmak istiyorum!

Artık blogumda moda bölümüde olacak genelde kendi giydiklerim moda akımlarını kendimde nasıl kullandığım gibi çok çeşitli içerikler üreteceğime inanıyorum,düşüncelerinizo mutlaka benimle paylaşın!

Okuduğunuz için çok teşekkürler kendinize çok çok iyi bakın hoşçakalın!


You Might Also Like

7 yorum

  1. moda hakkındaki yazılarnız bekliyoruz o zaman... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler desteğiniz için sevgiler :)

      Sil
  2. Moda bölümü cok iyi fikir ben de bekliyorum yazilarinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum güzel desteğiniz için!

      Sil
  3. Moda yazılarını bekliyorum tatlım bu allıkta çok güzel :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images