NYC Individual Eyes Far Paleti | Far Bazı,Jel Eyeliner,Krem Aydınlatıcı

04:10

Merhaba!
Bugün sizlere bir far paletinden bahsetmek istiyorum.

Bu far paletini tahminimce çoğunuz bilmiyorsunuz.

Bu palet NYC markasının içerisinde far bazı,jel eyeliner ve krem aydınlatıcı olan paleti.

Ve ben bu ürünü indirimde 8,95 aldım!

"OHA!" demeyin kızlar ama öyle.

Fakat bu kadar uygun fiyatlı olması yetmiyor her zaman olduğu gibi işlevi önemli diyeceğim.

Şimdi ilk önce farlardan ve yapılarından bahsetmek istiyorum ve unutmadan sadece bu rengi yoktu farklı renkleride vardı kahve altın tonları ama elimde çok kahve tonu olduğu için bu romantik tonları denemek istedim.

Farlara geri dönüyorum;

Yapıları çok değil ama hiç pigmentsizde diyemeyeceğim.

Ve farların yapısı bozulmaya çok müsait yani ıslak fırçayla vs. denemeyin derim hemen katılaşıyorlar.

Tozutma mevzusunda çok az tozutuyorlar yani her far gibi standart diyebilirim.

Birde swatchlarına bakalım!


Üstteki pembemsi farı aydınlatıcı olarak kullanmayı çok sevdim zaten dağılınca pembelik kayboluyor.Ve fotoğrafta göründüğüden çok daha ışıltılı. Ama sim gibi birşey değil gerçekten çok ince ışıltıları var.

En altta bir adet mat beyaz far var fakat  hiç pigmentli değil sadece matlaştırıyor bu yüzden onuda pudra olarak kullanıyorum ve pudra olarak kullanmayı daha çok sevdim.

Şimdi işin heycanlı tarafına geçebiliriz!

Far bazı,jel eyeliner ve krem aydınlatıcı...


Bu fotoğrafta palet ters duruyor.

Şuanki sırasıyla gidecek olursam

•Beyaz olan krem aydınlatıcı

•Siyah olan jel eyeliner

•Ten renginde olan ise far bazı

İlk olarak bazdan bahsetmek istiyorum normalde baz en üstte duruyor çünkü.

Far bazı benim göz kapaklarımda farı çok iyi tutamadı ama renkli bir far bazı olduğu için göz kapağını çok güzel nötrlüyor.Ve çok azı bile bütün göz kapağına yetiyor ayrıca bazı dağıttığınzda çok daha açık bir tona dönüşüyor.

Krem aydınlatıcıyı sevdim gerçekten cildi ıslak durduruyor ama ışıltıları çok ince  değil simlide değil ama daha ince olsa daha çok severdim. Ve aydınlatıcının en kötü özelliği, fondötenin üzerine kullandığınızda alttaki fondöteni yerinden oynatıyor ve parça parça duruyor korkunç bir görüntü oluşuyor gerçekten ama ben herzaman aydınlatıcı uyguladığım yerlere makyajın altına kullanıp üzerine çok ince bir bb krem kullandığımda şu "içten gelen aydınlık" dediğimiz olay oluyor.

Swatchlarıda bu şekilde;


Üstteki far bazı altındaki ise krem aydınlatıcı.

Sıra geldi jel eyelinera onu en sona bıraktım çünkü onun swatchı yok.

Şöyle anlatayım sabah 9,10 gibi makyajımı yaptım bir yerlere gittim iftar yemeğine gittim gece saat 12 civarında eve geldim ve eyeliner olduğu gibi duruyordu yalnızca rengi biraz silikleşmişti o kadar hiç bir bozulma akma bulaşma transfer olma gibi bir durumu yok yalnızca rengi çok simsiyah değil ama benim için rengi yeterli.

Destan yazmışım gerçekten ama aklınıza takılan birşey olmaması için çok detaya girdim yinede bir sorunuz varsa yorumlarda benimle iletişime geçebilirsiniz.


Sonunda romanımın sonuna geldik dediğim gibi aklınıza takılan sorular önerileriniz ve düşünceleriniz varsa mutlaka yorum bırakın.

Okuduğunuz için teşekkür ederim , kendinize çok çok iyi bakın hoşçakalın!


You Might Also Like

4 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images