Ten Çoraptan Makyaj Süngeri Olur mu? | Efsane mi Gerçek mi?

03:26

Merhabalar!
Bugün sizlere çok uzun zamandır takip ettiğim güzellik vlogger'ı olan Sebi Bebi 'nin icadı  ten çorapla fondöten sürme tekniğini denedim ve bu konu hakkındaki görüşlerimi gerçekten işe yarıyor mu yaramıyor mu? Bunları aktaracağım. Mutlaka yazıyı sonuna kadar okuyun keyifli okumalar.

Sebi Bebi instagramda dolaşırken hepimizin rastladığı bazı gönderilere rastlamış, ve bu tabii ki güzellikle ilgili. Yabancı bir kız havlu çoraplar yani ev çorabı diye geçen çoraplarla yüzüne fondöten uyguluyormuş ama elbette bu ona mantıksız gelmiş ve aklına ten çorapla uygulama fikri gelmiş.

O videosunda külotlu naylon ten çorapla cildine fondöten uyguladı ve sonuçtan çok memnun kaldığını bayıldığını falan söyleyince bende denemeye karar verdim.

İhtiyacınız olan malzemeler elbette bir ten çorap külotlu çorabı kesme şansınız varsa üst bacak kısmından kilotla ayrılacak şekilde kesin ten çorabı, eğer yok ben kesmek istemiyorum diyorsanız benim gibi orta boylu yarım bir ten çorabı kullanabilirsiniz.

Yapacağınız şey oldukça basit çorabı iç içe sıkıştırarak bir yassı süngere benzetmeniz gerekiyor.


Bittiğinde buna benzer bir görünüm almalı.

Daha sonra bir makyaj sabitleyici ile veya sprey şişesine doldurduğunuz su ile hafifçe ıslatın çok ıslatmamaya dikkat edin hafif nemli olmalı.

Ardından fondöteninizi ve kapatıcınızı uygulamaya başlayabilirsiniz.

Sonuca ina-na-maz-sınız !

Şunu söyleyeyim ben kesinlikle çok çok beğendim hiç bu kadar beğeneceğim aklıma gelmezdi. Her türlü fondöten, BB krem CC krem hepsini pürüzsüz bir şekilde uyguladı mükemmel bir şekilde yaydı. Hiç ürün ziyan olmadı bütün ürün cildimdeydi.Ve makyaj süngerlerinden daha güzel uyguladı. Ben kesinlikle çok çok beğendim bu tekniği mutlaka ama mutlaka sizde deneyin kesinlikle çok çok beğeneceğinize eminim.

Umarım bu yazı işinize yarar umarım beğenmişsinizdir ,gelecek yazılarımı okumaya devam etmek isterseniz bloguma üye olmayı ve benimle yorumlarda buluşmayı unutmayın kendinize iyi bakın hoşçakalın!


You Might Also Like

4 yorum

  1. sebi bebinin yazısına denk geldim ama sonrasında unuttum nasıl oluyor diye bakmayı:) mutlaka deniyeceğim harika anlatmışsınız. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler denemenizi şiddetle tavsiye ederim sevgier :)

      Sil
  2. Bende izledim videosunu baya işe yarıyormuş :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images