Essence XXXL Shine Lip Gloss (Fabulous Fuchsia)

02:39

Merhaba!
Biliyorum arayı açtım biliyorum yorumlarınızı bile geç cevap verdim. Ama gerçekten çok yoğunum hazırlamakla uğraştığım ödevler var ve gerçekten migren beynimi kemiriyor.Manikür bile yapmıyorum ne zamandır ellerimin halini  görseniz.

Herneyse

Kendimi motive ettim ve oturdum yazıyorum sonunda.Aslında ard arda ürün inceleme yazısı paylaşmayı hiç mi hiç sevmiyorum zaten aklımda bambaşka planlar vardı herşey ayarlanmıştı ama ben ne çekim yapmaya gidebildim ne de herhangi bir yazı paylaşabildim.

Umarım sıkılmazsınız kızlar.
Başlıyorum
İlkbahara gelmemizle birlikte pasparlak dudakların bu yıl trend olacağını anladık zaten.
Bu yüzden drugstore bir ürünü inceleyeceğiz sizlerle.
Essence markasının XXXL shine lip gloss'unu inceleyeceğiz.

Rengi tam yaz rengi fuşya,pembe tonu.

Bu gloss yapış yapış değil saçınız falan yapışmıyor ,ağırlık yapmıyor.Ama yapışkan olmadığı için oraya buraya kayganlık yapıyor.

Kalıcılığı çok az.

Ve dudakta durmuyor. İnce sürseniz istediğiniz renk pigmentasyonunu yakalayamıyorsunuz, kalın sürseniz dişinize öyle bir bulaşıyor ki sanki dudağınıza değil dişinize sürmüşsünüz.
Ayrıca ince de sürseniz 5 dakika geçmeden dudağınızın kenarından akmaya başlıyor koyveriyor kendini.

Kısaca hiç ama hiç beğenmedim sevemedim.

Ama umarım siz bu yazıyı beğenmişsinizdir gelecek yazılarımı kaçırmamak için bloguma üye olmayı ve benimle yorumlarda buluşmayı unutmayın kendinize iyi bakın hoşçakalın!


You Might Also Like

7 yorum

  1. Çok kötüymüs ya kesinlikle bakmam :/

    YanıtlaSil
  2. Gereksiz bir ürün testerını denemiştim elime yapış yapış bir his verdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapışkanlığın üstünde bir şey cıvık bir sakız gibi :/ (berbat)

      Sil
  3. Zaten gloss insanı değilim, buna hiç bakmayayım bari :)

    YanıtlaSil
  4. Dikkatimi çekiyordu bu marka ama almadım, iyi ki almamışım paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images