Rimmel London Wonder'full Maskara

06:24

Merhabalar yeniden!
Bugün sizlerle bir maskara hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.
Bu ürün çıktığından beri sevenininde nefret edenininde çok olduğu bir maskara.
Bende bu maskarayı yaklaşık 3 haftadır deneyimliyorum.
Sizler için düşüncelerimi paylaşacağım.

Ne duruyoruz başlayalım!

İlk olarak dışından bahsetmek istiyorum. Ambalajı oldukça şık bakır,bronz gold gibi bir rengi var aynı zamanda oldukça parlak.
Resmen al beni diye bağıran bir ambalajı var.

Ama herşey ambalajla bitse iyi.
İşlevi tabii çok daha önemli.


Fırçası tombik ve silikon. Küçücük kıllardan oluşuyor.
Fırçası büyük göz kapağına bulaştırılıyor yani.

Formülü cıvık ama etkisi gerçekten güzel çok güzel tek tek ayırıyor minicikte hacim katıyor.
Etkisi beni tatmin etti.

Ama bunu begenmeyenlerin beğenmeme sebepleri dökülme yaptığını iddaa etmeleri.
Şimdi dökülmüyor demeyecegim. Ama o kadar nefret edilecek kadarda değil. Çok uzun süre kaldıysa maskara kirpiklerinizde 4 saat sonra ufaktan dökülüyor. Onu da pudra fırçamla alıp yoluma devam ediyorum. Yani maskara ne kadar uzun kalıyorsa o kadar dökülüyor düz mantık. 

Tek kat değil ama 2 kat yeterli oluyor bana ama görünümü daha dramatikleştirmek istediğim zaman 5 kata kadar abarta biliyorum.
Çok kat kat uygulandığında topaklanma yapıyor ama 2 katta da yapmıyor yani.

Ve en önemlisi maskara ile ilgili içerisinde argan yağı barındırıyor olması.
Bence çok güzel bir detay olmuş çünkü gün boyu kirpiklerinizide duran bir maskaranın aynı anda kirpiklerinize bakım yapıyor olduğunu bilmek kimi iyi hissettirmez? Kirpiklerim sanki daha az  dökülüyor artık umarım yanılmıyorumdur.

Kirpiklerim uzarsa bunu size bildirecegim.

Ve işte böyle , umarım bu postu beğenmişsinizdir gelecek yazılarımı kaçırmamak için bloguma üye olmayı ve yorumlarda benimle buluşmayı unutmayın kendinize iyi bakın hoşçakalın!

Sevgilerle ☀



You Might Also Like

6 yorum

  1. Fırçanın ucu gerçekten çok kalın rahat bir uygulama sağlıcağını düşünmüyorum ama içeriğinde argan yağı olması güzel bir artı olmuş ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim.Bende beceriksiz olduğum için birazcık bulaşabiliyor göz kapağıma
      Ama maskaranın formülü çok likit olduğu için parmağınla hemen alıyorum o kadarda etkilenmiyor beni. Ve argan yağı olması zaten çok güzel bir detay bencede ☺

      Sil
  2. Yazı için teşekkürler emeğinize sağlık, ben de hala takma kirpik etkisi yaratan en iyi rimeli bulma çabasındayım. Bu süreçte alıp kurutmaya maalesef devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayım maalesef. Sadece Maskara israfından cehenneme gider miyim ? Diye düşünmüyor değilim 😁

      Sil
  3. Argan yağı olması ne kadar güzelmiş keşke dökülme de yapmasa :/

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images