Oriflame 128 (numara) Passıonate Plum Tekli Far

02:33

Merhabalar!
Evet benden beklenmedik bir şekilde bugün sizlerle yeniden bir postla karşınızdayım.

Bugün yine bir ürünü didikleyeceğiz sizlerle.
Bu Oriflame markasına ait bir tekli far.

Işıltılı bir far. Rengi morumsu bir gül kurusu adındanda aşikar.
Rengi tam benim sevdiğim tonlarda.
Pigmentasyonu mükemmel denilecek nitelikte güzel ve yumuşak.

Ama biraz tozutuyor. Parmağınıza dokunup çekseniz bile rengini gerçekten veriyor.

Çok kolay dağtıla biliyor.

Günlük olarak tek far kullanmayı seviyorsanız benim  gibi çok seversin aynı zamanda hiç far kullanmadan dış köşelere gölge verilerek kullanılabilir.

"Swatch'ı nerde bunun ?" dediğinizi duyar gibiyim hemmen gösteriyorum.


Morumsu bir renk olduğunu söylemiştim.

Snapte geçen gün bunu paylaştım takibe almadıysanız alıverin kızlar
SnapChat kullanıcı adım; @nnurans

Günlük yaşantımı ses tonumu merak edenleri alayım snape!

Yine konudan saptım -_-

Neyse
Valla çok beğendim farı uzun lafın kısası.
Başka farlarınada bakacağım mutlaka.

İşte böyle yine bir postun daha sonuna geldik umarım postu beğenmişsinizdir gelecek yazılarımı kaçırmamak için bloguma üye olmayı ve yorumlarda benimle buluşmayı unutmayın!
Gelecek postlarda görüşürüz hoşçakalın!

Sevgilerle ☀



You Might Also Like

4 yorum

  1. Rengi çok güzelmişş ♥ Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Tam sevdiğim tondaymış, güle güle kullan! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum bu tonlara kesinlikle teşekkür ederim bu arada görüşürüz :)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images