NYC Transparan Pudra | Denildiği kadar var mı? | SnapChat

07:17

Merhabalar!
Bugün sizlerle yine bir ürün inceleme yazısı paylaşıyorum. Aslında önceden gelmesi gereken bir blog yazısıydı fakat sınav dönemime denk geldiği için geriye atmak zorunda kaldım üzgünüm.

Ama aslında bunun iyi yanı daha uzun süre deneyimleme şansı yakalamış olduğum için daha faydalı olabileceğine inanıyorum.

Hazır mıyız ayol?
Başlayalım!

İlk olarak ambalajından bahsetmek istiyorum her zaman olduğu gibi.

Şöyle ki aman süper dayanıklı mükemmel kullanışlı taş gibi falan gibi bir durumu yok maalesef.
Zaten gerçekten uygun fiyatlı ürünlerin dışı dandik oluyor bunu hepimiz biliyoruz sağolsun firmalar bizi hiç şaşırtmıyorlar.

Hiç sağlam değil bence.
Dıştan pudranın içini gösteren yarım ay şeklinde şefaf bir bölmesi var.

Onun üzerinde kalan bölgede ise arka tarafında ayna bulunmakta. Tester ürün olmadığı için bakamamıştım haliyle o yüzden ayna olduğunu tahmin etmemiştim. Ama bu detay hoşuma gitmedi değil.

Ve dışıyla ilgili en önemli nokta ambalajının tersten açılıyor olması


Benimkinde mi bir sorun var ? Bilmiyorum.
Kullananlarınız varsa benimle paylaşırsanız çok çok iyi olur.

Pek bir farkı yok ama ilk aldığımda durumu çakamamıştım maalesef.


Gerçekten bu kadar kısa sürede dibini görebileceğime inanmıyordum ama sadece bunu kullandığım ve bol bol kullandığım için "yuh" demeyin lütfen.

Yapısı ince değil kesinlikle yoğun kıvamlı. Çok çok ince yapılı pudraları seviyorsanız size göre değil pek. Ama bende ince yapılı pudraları seviyorum ama bunu da çok sevdim. Rengi çok açık sarı alt tonlu bir renk bu yüzden oldukça aydınlık bir sonuç veriyor. Hourglass pudraları andırdı bana ama muadiller mi bilemiyorum çünkü Hourglass pudralar bende yok. Ama onların yapısı daha incedir eminim ki. Herneyse ürüne dönüyorum. Göz altlarını sabitlmek için biçilmiş kaftan gerçekten. Eğer beyaz tenliyseniz oldukça seversiniz çünkü kapatıcının rengini koyulaştırmıyor daha da aydınlık bir görüntü elde edilmesini sağlıyor. Yumuşacık bir yapısı var.

Ve bana sanki hafiften bir photoshop efekti veriyor gibi geliyor. Blür gibi.

Dediğimi anlamışsınızdır umarım.

Ha unutmadan SnapChatte'de varım artık!
Kızlar çıkın çıkın gelin ses tonumu günlük yaşantımı merak edenler ve sohbetler için doluşun ayoool!

SnapChat kullanıcı adım: @nnurans
İnstagram kullanıcı adımla aynı
Hepinizi bekliyorum!

Parmaklarım uyuştu kızlar gecenin bir vaktinde yazdığım için olabilir ×.×

Ay sonunda bir postun daha sonuna geldik.
Umuyorum beğenmişsinizdir bu postu gelecek postlarımı kaçırmamak için üye olmayı ve benimle yorumlarda buluşmayı unutmayın kendinize çok çok iyi bakın şimdilik hoşçakalın!

Sevgilerle ☀



You Might Also Like

8 yorum

  1. Iadeyi ziyarete geldim ve takibe alicam tabi. Seni gfc takibimde goremedim yeniden beklerim bu nedenler. Ürünun tersten acilmasi bence uretim hatasiddir sadece goz alti sabitleyen biri olarak toz pudralari tercih ediyorun daha cok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geri blogunuzu ziyarete geliyorum zaten hep oralardayım ^-^ kesinlikle banada üretim hatası gibi geliyor ama bakacağız artık :))

      Sil
  2. Makyaj çantamda taşımak için uygun fiyatlı bir pudra arıyordum, iyi denk geldi bu yazı! Ben bir bakayım NYC'ye, çok teşekkürler! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım sizde benim kadar memnun kalırsınız öpücükler!

      Sil
  3. Merhaba , bende takibe aldm sizi

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images