M.A.C Stone Rujun Muadilini Buldum mu ?

07:01

Merhabalar!
Bugün "Muadilini Buldum Mu ?" serimin 2.  yazısıyla sizlerleyim.

Bloguma ilk defa uğrayanlar için birazcık seriden bahsedeyim.

Bu seride High End markaların elimde bulunan veya bulunmayan muadilden ziyade çok çok benzediğini düşündüğüm ürünlerin benzerlerini sizlerle paylaşıyorum!

Bugün M.A.C Stone rujun muadilini buldum mu ? Konusunu tartışacağız.

İlk olarak Stone'dan bahsetmek istiyorum.

M.A.C markasının farklı ve ünlü rujlarından yalnızca bir tanesi Stone fiyatı ise 58 TL.

Ve fiyatını herşeyini geçelim Türkiye de hiçbir M.A.C mağazasında yok. Karaborsa bir ruj.

Bu açıdan çok değerli olduğunu düşünüyorum bu yazının.

Şimdi çok çılgın bir blogger olduğum için çılgın muadile geçelim!


Flormar'ın 105 numaralı göz kalemi.

Kızlar yargılmayın ama bence baya benziyorlar yani.

Gözlemlerime göre Stone gri, yeşil alt tonlu bir soğuk kahve. Flormarda kesinlikle öyle. Ve kalem olduğu için çok kolay sürülüyor ve ben dudaksız olduğum için...  -_-

Kalıcılığı dudak kalemleriye aynı denilebilir ama onlar kadar kupkuru bir mat değil kremsi dolayısıyla o kadar kurutmuyor.

Ben çok beğendim kullanırım kesinlikle.
Eğer sizde Stone'a ulaşamıyorsanız bulamıyorsanız alternatif olarak kullanabilirsiniz diye düşünüyorum

Ve eğer çok benzediğini düşündüğüm ürünleri alıp denerseniz bana yorum olarak bırakın veya özelden mesaj atın memnun kalsanız da kalmasanızda.


Ve bir yazının daha sonuna geldik umarım işinize yarar bloguma yeni geldiyseniz bloguma üye olmayı ve yorumlarda benimle buluşmayı unutmayın kendinize iyi bakın hoşçakalın!

SnapChat: @nnurans
İnstagram: @nnurans

Sevgilerle ☀


You Might Also Like

12 yorum

  1. harika bir yazı:) mutlaka deneyeceğim!

    YanıtlaSil
  2. şahane bir yazı olmuş. bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bloğumada bekliyorum:) sevgilerle http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum hemen geliyorum!

      Sil
  3. Kalemleri bende çoğu zaman ruj olarak değerlendiriyorum ama bende olmasına karşın dudak kalemi olarak denemedim; hemen denemem lazım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım sende benim kadar seversin!

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images