Lòreal Paris Trıple Active Fresh Jel Nemlendirici

05:16

Merhaba yeniden!
Bugün sıkıcılıkta zirve yapıp "yine" bir ürünü inceleyeceğiz sizlere.

Ama bu ürün bir cilt bakım ürünü.
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde aldım bu ürünü. Bir baktım 20 TL'den 10'a düşmüş "gel ablana" dedim içimden.
Ve bir denemek istedim.
Jel yapılı uygun fiyatlı nemlendirici bulmak oldukça zor piyasada.
Bende bunu bir deneyeyim dedim.

Yine lafı sündürüyorum.

Hemen ürüne döneyim.

Normal ve karma ciltliler için uygun olduğunu söylüyor.

Ve bir gündüz kremi.

Benim cildim normal&karma arasında yazın daha çok karmaya dönüyor. Bu yüzden cilt tipime oldukça uygun buldum. 
Ben gündüzden ziyade akşam yatmadan önce kullanıyorum, yani gece kremi niyetine.

Nedeni ise şu, ben karma ciltli olduğum için genellikle akşam bakım rutinimde yağı çözen ürünler kullanıyorum. Ve üzerine bu nemlendiriciyi uyguluyorum. Sabahın 6'sında kalktığım için ve yetişmeye çalıştığım için cilt bakımımı minimum tutmaya özen gösteriyorum.

Kısacası, yağı çözen ürünler kullanmadan bu nemlendiriciyi uyguladığımda cildime ağırlık yaptığını fark ettim. Bu nedenden dolayı kuru&normal cilt tiplilere çok daha yatkın geldi.


Her ne kadar kamera kavanozun içine netlememiş olsada mint yani nane yeşili olduğu görülüyor.
Adı "jel" olarak geçse de yarı jel diyebilirim. Hafif katı dokulu gerçek jellerden değil .


Yapısı çok çok ince dağıtırken su gibi bir his veriyor. İnceliği çok güzel ben zaten çok kalın yapılı yoğun kıvamlı nemlendiricilerden kaçıyorum sevmiyorum.

Ama bence yağlı ciltlilere pek uygun gibi gelmedi bana. Yağlandırdığı için değil ağırlık yapabileceği için.

İşte böyle umarım bu postu beğenmişsinizdir gelecek yazılarımı kaçırmamak için bloguma üye olmayı ve benimle yorumlarda buluşmayı unutmayın kendinize iyi bakın hoşçakalın!


You Might Also Like

6 yorum

  1. Benimde cildim normal karma arasında gidip geliyor güzel bir ürünmüş ama. elimdekinleri bitirdikten sonra bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde denk gelirsen kap derim ☺

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor fakat karmadan yağlıya dönük bir cildim var bana asla olmaz ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğün yerde koşarak uzaklaş ;)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images