Chanel Taboo'nun Muadilini mi Buldum?

07:07

Merhaba!
Bugün bir High End markanın ünlü bir ojesinin muadilini buldum mu ? Konusunu tartışacağız.

Çok merak ediyorsunuz biliyorum çünkü pahalı bir marka ve rengi çok farklı gerçekten çok enteresan bir renge sahip. En azından benim için.
Ve güzellik camiasında Türklerde olsun yabancılarda olsun ne gördüm ne okudum bu ürünün muadilini.

Bende rengini bazı beauty gurularından duymuştum ve görmüştüm.
Ama Bir ojeye o kadar para yığmayı hiç mantıklı bulmadım.Hele ki bir gün dahi tırnağımda kalmayacak bir ojeye.

Şimdi birazcık Chanel Taboo'da bahsetmek istiyorum.


Chanel ojeler 88TL'ye ülkemizde Sephora  Mağazalarda satılmakta.

Ve gerçekten ambalajı,kabı, görüntüsü çok güzel gerçekten.Çok şık kesinlikle, beğenmiyor değilim.

Ve Chanel Taboo'nun renginden bahsedeyim birazcık.
Işıltılı mor bir oje normalde. Ama gün ışığında mor ışıltıların yanında bakırımsı kızılımsı renkler kendini belli ediyor.En azından web'teki görsellere dayanarak söylüyorum bunu.

Ama  bu ojeyi kullanan Türk blogger'larımız vlogger'larımız Chanel marka ojenin hiç kalıcı olmadıklarını, ve 1 gün dahi tırnaklarında kalmadıklarını söylediler. Onlardan yola çıkarak kesinlikle bir Chanel marka oje satın almayı kullanmayı en azından şimdilik düşünmüyorum.

Her neyse şimdi muadil olduğunu düşündüğüm ürüne gelelim.

Post'un başındaki görselde ki gibi görünüyor dışından.
Tamam tamam çok merak ettiniz söylüyorum hangi ürün olduğunu.


Koton Beauty'nin bu ojesi ,adını söyleyeceğim.

Işıktan kaynaklı böyle görünüyor normalde ilk görseldeki gibi duruşu.


Şuanda içerisindeki kızıllık bakırlık belli olmuyor çünkü hava gerçekten çok kapalıydı ve güneş kendini saklıyordu neredeyse.
Yapay ışık kullanmak durumunda kaldım.

Ama mor ışıltıları kolaylıkla belli ediyor.

Gün ışığında da  kızıllıkları.

Başlıktan da anlamışsınızdır "buldum mu?" diyorum. Çünkü elimde Chanel Tabuu yok. Ama benim araştırmalarıma göre birebir diyemem ama çok çok benziyorlar ve alternatif olarak kullanılabilir.
Ve Chanel ojelerden kat kat daha kalıcı.
Pastel ojelerle aynı kalıcılıkta diyebilirim.

Ama özellikle koton'un bu ojesinin formülü yoğun değil bu yüzden 3 kat sürmek gerekiyor istenilen opaklığa erişmek için. Ben çok severek kullanıyorum ,koton'un ojelerindeki renk sıkalası gerçekten çok geniş, koton kozmetik ve güzellik ürünleri çıkarmakla nokta atışı yaptı bence.
Mutlaka farklı ürünlerinide deneyimleyeceğim.

Muadil gösterdiğim ojenin adı ise;


252 Numara Deep Purple

Bence Taboo'ya bulunabilecek en yakın oje.

Ve sizlerle bir seriye başlamak istiyorum "muadilini buldum mu?" serisi. Elimde olmayan veya olan ürünlerin muadilini veya benzerlerini paylaşacağım bir seri olacak. Bu seriye yeni yazılar ekleyeceğim ama çok sık olmayacak. Siz bu seri ve yazı hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı mutlaka benimle paylaşın. Ve gelecek yazılarımdan hemen haberdar olmak için bloguma üye olmayı unutmayın. Kendinize çok çok iyi bakın hoşçakalın!

Sevgilerle ☀



You Might Also Like

4 yorum

  1. Bir ojeye o kadar para vermek çok saçma geliyor, bilmiyorum. Bende Chanel'ın o ojesi yok ama Koton ojelerini severek kullanıyorum bende de 256sı var cok güzel bir bordo onuda tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada çok saçma geliyor gerçeten ama en kısa zamanda mutlaka 256'yada bakacağım çok merak ettim :)))

      Sil
  2. Koton'un ojelerini çok beğeniyorum ben; 252 numarası da aklımda olsun. Süper yakalamışsın, sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgilerle :)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images