BB Krem Nedir? CC Krem Nedir? | Farkları nelerdir?

03:16

Merhabalar!
Bugün sizlere çok merak edilen bir konu hakkında bilgilendireceğim bir yazı hazırladım.

"BB Krem ve CC krem nedir?"

"Farkları nelerdir?"

Bunları konuşacağız bugün.

Hemen başlayalım!

İlk olarak BB kremle başlayalım.

BB Krem Nedir ; BB kremin açılımı "Blemish Balm"dır. Türkçesi ise "leke giderici kremdir".

BB kremlerin hikayesi ,estetik operasyon geçiren hastaların ameliyat sonrası  ciltlerinin daha güzel görünmesine  dikiş ve lekelerin daha çabuk giderilmesine yardımcı olmak amacıyla üretilmiştir.

Bu nedenden dolayı fondötenler kadar zararlı değillerdir. Hatta onarıcı niteliğe sahiplerdir.
Ve günlük kullanıma daha uygundurlar.

Günümüzde bir çok markanın farklı cilt tiplerine ve farklı ten rengine uygun BB kremleri bulunmaktadır.

Fakat fondötenler kadar yoğun bir örtücülük sağlayamazlar.

CC Krem Nedir ; CC kremin açılımı " Colour Control" dür.  Yani "Renk Kontürolü"dür.
Ciltteki renk eşitsizliklerini gidermeyi vaad eder.BB kremlerin kozmetik dünyasına girmesiyle markalar CC krem adıyla ürünler çıkarttılar.BB ve CC kremler genel olarak baktığında birbiriyle çok benzetilirler.
Neredeyse aynı işlevdelermiş gibi görünürler.
İkisi de fondötenler kadar zararlı değillerdir. Yoğun bir kapatıcılık sağlayamazlar.Onarıcı niteliğe sahiptirler. Ve çeşitli minarel vitaminlerle desteklemişlerdir. Ve zararlı güneş ışınlarına karşı koruyabilme özelliği taşırlar.

Peki " Aralarındaki fark nedir? "; BB kremlerin hikayesindende anlayabileceğimiz gibi BB kremler ciltteki kızarıklılları örtmeyi ve cildi beslemeyi vaad eder, fakat CC kremler adındada îma ettiği üzere yalnızca ciltteki renk eşitsizliklerini gidermeyi hedeflediğinden BB kremlerden daha az kapatıcılık sağlarlar.
Yani BB kremler CC kremlerden daha örtücüdürler.

Umarım bu yazı işinizi görür ve kendinize uygun ürünü bulmanıza yardımcı olur.
Gelecek yazılarımı kaçırmamak için bloguma üye olmayı ve benimle yorumlarda buluşmayı unutmayın kendinize iyi bakın hoşçakalın!

Sevgilerle ☀


You Might Also Like

13 yorum

  1. ben BB kremlerden daha memnunum, demek ki bundan mış:) benim için çok faydalı bir yazı oldu . sevgiler...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim gerçekten sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba :)(:
    Bende BB kremcilerdenim :)(:
    Bu arada uyarın için teşekkür ederimm düzellttim 'takip butonu'nu bana da beklerim :)(:

    YanıtlaSil
  3. Bende BB krem tercih ediyorum canım blogunu takipteyim artık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu takip teyim banada beklerim.Benim çene bolgemde sivilce lekeleri var bb krem arayisindayim onerdiginiz bir bb krem markası var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnie'nin BB kremine bakabilirsiniz. Fakat duyduklarıma göre herkesin cildine iyi gelmiyormuş ve kapatıcılığı çok değil.Bence Farmasi markasının BB ve CC kremlerini deneyebilirsiniz her ikiside oldukça kapatıcılar :)

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık :)
    Takibe aldım sizi, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen geliyorum :)

      Sil
  7. Çok faydalı bir yazı olmuş iadeyi ziyarete geldim 😊

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images