Lóreal True Match Kapatıcı

05:35

Yeniden yeniden ve yeniden merhaba !
Bir süredir ürün inceleme yazısı yazmıyordum çünkü artık hepimizi baydı bu sık sık yüklediğimiz inceleme postları.

Neyse oymuş buymuş ve tabii tembellikle baya asmıştım ürün inceleme yazılarımı.

Ama 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde mağazalar öyle indirimler yaptılar ki vitrinlere ekmek banacak kıvama geldim kızlar.

Ee tabii Nuran durur mu indirim yazılarını görünce ?

Tabii ki durmadım ;)

Ve Watsons'ın "neredeyse" tüm ürünlerde olan %50 indiriminden aklımda olan çoğu ürünü kaptım, ve o ürünlerden ve o alışverişimin benim için yıldızı Lóreal'in True Match kapatıcısı oldu.

Uzunca bir süredir aradığım, bulamadığım bulduğumda renginin olmadığı naçizane kapatıcı.

Vallahi herkes bu kapatıcıya bayıldı.

Bende çok merak ediyordum.

Oturduğum semtte yeni bir watsons şubesi açılmıştı ve Lóreal standında alt kısımlarda
Bir sürü Lóreal True Match kapatıcı buldum.

Ve mucize gibi ama hep 4,5 numaraları kalmıştı.

Bir çok kez indirime girdi ama kadınlar gününde 20 TL düşünce kaptım.

Eğer önceki postlarımı okuduysanız veya blogumu takip ediyorsanız benim çok problemli, koyu mor mavi göz altlarımın olduğunu biliyorsunuzdur.
Bu yüzden birinci öncelik gerçekten çok çok çok iyi kapatması.Gerçekten çok yoğun kıvamlı kapatıcılar seviyorum ve tam örten kapatıcıları.

Bu kapatıcı tam benim sevdiğim gibi tam kapatıcı full örten kapatıcılardan. Rengi oldukça sarı alt tonlu bu yüzden benim ten rengimle çok uyumlu.

Yani örtücülüğü süper.

Buraya kadar herşey tamam

Ve benim en büyük problemime geliyoruz, bizde genetik olarak göz çevremizdeki mimik çizgileri fazlaca var gözlerimiz kısık olduğu için.Bu özelliğim annemden geliyor.

Herneyse

Dolayısıyla uyguladığım o kazık kapatıcılar benim o mimik çizgilerime birikiyor doluyor ve bu beni çıldırtıyor delirtiyor. Aynı şey bu kapatıcıda da başıma geldi ama pudrayla hemen sabitlediğimde veya baking gibi sabitlediğimde sorun çıkartmadı.

Böyle bir sünger aplikatöre sahip, ama benim hoşlanmadığım şey aplikatörün sapının çok uzun olması sanki üründen kısmış gibi geliyor bana anlamadım vallahi.

Bu arada benim rengim;
4 Beige

Ama eğer kumral veya esmerseniz yinede 5 numarasını almanızı tavsiye ederim çünkü açık kalıyor rengi.

Umarım bu kapatıcıyı almak isteyenler için faydalı olmuştur.

Siz ne düşünüyorsunuz benimle paylaşmak için yorumlara , gelecek postlarımı okumak için üye olabileceğinizi unutmayın!

Sevgilerle ☀


You Might Also Like

4 yorum

  1. iadeyi ziyarete geldim :) güzel yazı olmuş seviyorum bu tarz yazıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok seviyorum :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş gerçekten.Ellerinize sağlık.
    Takipçiyim ve izleyiciyim artık. Geldim işte :)
    Görüşmek üzre, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşşekkür ederim hoşgeldiniz bu arada :))

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images