Kırmızı Rujdan Corretcor Olur mu?

01:43

Merhabalar !
Kızlar mutlaka sağda solda rastlamışsınızdır rujları correcter olarak kullanan çılgın beauty gurularına. Ama ben bu durum popülerleşmeden öncede 2-3 kez denemiştim rujlarımı corecctor olarak. Ee haliyle durum böyle olunca popülerleşince bu teknik Amerika'yı ben keşfetmişçesine kendimle gurur duyuyordum. Ama bunun gurur duyulacak bir yeri yok çünkü ben bu tekniği hiç bir mecrada eşimle dostumla paylaşmadım (Keşke paylaşsaydım).
Ne diyordum kırmızı ruj,
Vallahi o YouTube'daki İnstagram'daki videoları gören mor göz altlıların gözleri ışıldamadıysa bende buradan giderim.
Tamam garipseyenler mutlaka olacaktır ama sokakta beleş corecctor dağıtılmıyor yani n'apalım?
Tabii ki herkesin bu teknikle ilgili elbette soru işaretleri var kafalarında.

Bunu denemek isteyenlerin %90'nının aklına takılan soru;

-"Acaba göz altlarıma zarar verir mi?"

Zaten corecctor'ın ne işe yaradığını ne olduğunu bilen bir kişi göz altıların ultra ince deriye sahip olduğunu , ve müthiş derecede hassas olduğunu biliyordur.

Ve alerjik reaksiyon gösterebilir. Yağ bezeleri tarzı şeylerin oluşumuna etki edebilir.

Ama bundan iki etken sorumludur;
İlki "aşırı hassasiyete sahip cilt tipleri"
Zaten cildi yani yanakları alnı çok hassas olan bir insanın göz altları çok çok çok çok hassastır. Bu yüzden değil ruju göz altlarına sürmek , kapatıcının içindekileri bile didik didik araştırmak gerekir.

Diğeri Çok çok ucuz adi ürün kullanmak
O bijuteride satılan 1-2 liralık rujlardan bahsediyorum. Onlarda zarar verebilir. Ve bana kalırsa o rujları dudağınıza dahi sürmeyin. Hijyensiz ortamda üretilen bu rujlar,makyaj malzemeleri sağlığımızı ciddi şekilde  tehdit ediyor.

Evet ben bu tekniği denedim çünkü maalesef gözaltlarım çok mor.

Bende hiç bir alerjik reaksiyon göstermedi göz altlarım ince yapılı olmasına rağmen.
Morluklarımı gerçekten güzel gizledi, örttü.

Ama kapatıcıyı uygular uygulamaz dağıtırsanız eğer ki rujun rengi ile kapatıcı karışır ve pembe olur. Bunu önlemek için kapatıcıyı üçgen bir şekilde uygulayıp birazcık beklemek , ki kapatıcı göz altına yapışsın ve dağıtırken alttaki renk görünmesin.

Ben baya sevdim bu tekniği peki sizler ne düşünüyorsunuz?

Düşüncelerinizi benimle paylaşmak için yorumlara, gelecek yazılarımı okumak için üye olabileceğinizi unutmayın!

Sevgilerle ☀


UYARI
(Yazdığım bütün yazı kendi fikirlerimdir. Tekniğin okurum üzerinde vereceği zarar ve reaksiyondan şahsım sorumlu değildir.)

XOXO


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images