Essence Anti Spot BB Krem&Etkinlik Fikri

07:18

Herkese Yeniden Merhaba!
Bugün sizlerle (yine) çok bilinmedik bir ürünün biraz arkasından konuşalım istedim.

Bu ürünün markası Essence, Essence'den aldığım ilk ten ürünü değil  çok uzun süredir kullandığım ve gayet memnun kaldığım bir stick kapatıcısı var zaten . Ama ilk defa bir BB krem denemek istedim ve Essence'sinki sivilce karşıtı,yani sivilce önleyici özelliğe sahip olduğunu iddaa edince beni birazcık cezp etti açıkçası. Ve adındanda anladığınız üzere "anti spot" yani parlamaları önleyici. Normal-Karma cilde sahip olduğum için ürün "hello alsana beni " diyordu.Ve tabii ki aldım.Ürün ince yapılı ama mat bu yönden gerçekten çok beğendim. "Niye ki?" derseniz eğer, mat ama çok ince yapılı ten ürünleri bulmak piyasada inanılmaz derece zor diyebilirim. Zaten kozmetikle ilgilenen biriyseniz muhtemelen biliyorsunuzdur.Ürünün tendeki duruşuda çok güzel her tekniğe ayak uyduruyor fırça,sünger,parmaklar... Ama gel gelelim ciltle bütünleşme, kalıcılık olayına. Ciltle hiç bir şekilde birleşmeyen gözeneklerin içerisine azıcık girmeye bile üşenen yazın kullanırsanız cildinizden, çıkan,akan bir ürün. Gerçekten postun başlarında övüp övüp sonra yerin dibine sokmak ne kadar akıl kârı bilemiyorum.

Ve klasik sonumuza gelmeden önce sizlerle bir şey paylaşmak istiyorum.

Bir blog keşif etkinliği başlatmak istiyorum. Ama etkinliğin amacı bloglarımızı daha görünür hale getirmek değil. Bir çok blogger arkaşımızla tanışmak,konuşmak e tabii haliyle birbirimizi takibede alacağız. Belki hiç görmediğimiz insanlarla çok iyi dost olabileceğimize inanıyorum ben. Ama etkinliğe başlamadan önce şöyle ağzınızı yoklayayım dedim. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında gerçekten çok merak ediyorum. Belki başlatırsak bu etkinliği birlikte ortak postlar hazırlarız. Gerçekten çok hevesleniyorum. Sizde görüşlerinizi benimle paylaşmak isterseniz yorumlarda buluşalım!

Umarım bu yazıyı ve etkinlik fikrini beğenip faydalı bulmuşsunuzdur.
Gelecek postlarımdan haberdar olmak için bloguma üye olabilirsiniz.

Bu uzun  yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgilerimle ☀


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben beğendim fikrini:) mutlaka katılırım!
    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ileri ki zamanlarda başlatabilirim :)

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images