Dove Pure Care Dry Oil Saç Bakım Yağı

04:20

Yeniden Merhaba!
Bloga çok fazla post yükleyemediğim için üzgünüm ama artık bu tembelliği üzerimden atacağıma söz veriyorum ve başlıyorum. Bugün sizlerle piyasada yeni olan bir üründen bahsedeceğim. Ben bu ürünü daha reklamları dahi çıkmadan almıştım, gratisin %50 indiriminden, kasada almıştım. Bu ürün içerisinde "hindistan cevizi yağı, Afrika makademya yağı ve badem yağı içeriyor. Ve bu yağların hepside saça ciddi anlamda faydaları olan yağlar. Aynı zamanda bu yağın saçları 3 kata kadar yumuşatma ve daha parlak saçlara sahip olmayı vaat ediyor. Ben açıkçası 3 kata kadar yumuşatmanın biraz şişirme olduğunu düşünüyordum. Ben bu yağı duştan her çıkmama ıslak saçlarıma taramadan iki üç damla uyguluyorum. Ve gerçekten saçlarımı yumuşacık yaptı , 3 kata kadar yumuşattı. Her ne kadar saçlarım kısa olsada benim saçlarım dolaşmaya çok meğilli ve duş sonrası saçlarım bana işkence çektiriyordu. Ama bu yağı kullanmaya başladığımdan beri sorun bitti gitti. Saçlarımın açılmasını %50 kolaylaştırdı. Ben saçlarımın durumuna bağlı 2 haftada bir defa duşa girmeden önce bütün saçıma bol bol uyguluyorum. Ve 2 saat bekliyorum bazı zamanlar bu süre artıp azalabiliyor


Ne kadar kullandığımı görebiliyorsunuz dur bu kareden.
  Ve bu ürün her ne kadar kuru saçada kullanılabilir desede saçlarımı kuruyken yağlandırdığı için kullanmayı tercih etmiyorum.

Umarım faydalı bulmuşsunuzdur.

Gelecek postlarımdan haberdar olmak adına bloguma üye olmayı unutmayın lütfen.

Sevgilerimle ☀



You Might Also Like

6 yorum

  1. blogunuzu kahvemin kokusunun blog keşif etkinliğinden keşfettim ve takibe aldım bloguma gelirsen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bloguma uğradığını için tabbi ki severek ziyaret ederim :)

      Sil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhaba yorumunuzu daha yeni görebildim , sizi takibe aldım yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bloğunuzu takibe aldım. Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle.. ben de beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bende blogunuzu takibe aldım :) Benim de liquit keratin blogun var davet ediyorum hepinizi

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images