Beverly Hills Formula Perfect White Siyah Diş Macunu

03:03

Yılın ikinci gününden herkese merhaba! Bugün bir diş macunu hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım sizlerle. Bu diş macunu normal diş macunlarından çok farklı. Hem fiyat hem özellikleri ve rengi bakımından. Bu simsiyah gerçekten simsiyah bir ürün  , dişleri beyazlatmayı aynı zamanda diş minesini korumayı, zedelememeyi vaat ediyor.Ben bu ürünü çok büyük beklentiler içerisinde aldım. Bu ürünü gratisin 300.  mağzasının kutlama indiriminden almıştım bir tane kalmıştı. Tam olarak ilk kullanımda "wow" denmiyor ama düzenli kullanımda fark ediliyor beyazlık.


Doğrusunu söylemek gerekirse ilk kullanımda biraz çekinmiştim.Dişlerimdeki farkı görüyorum. Ama ikinci tüpü almayacağım sanırım.
Kıvamı normal diş macunları gibi değil jelimsi bir yapısı, dokusu var. Ve ilk kulanımda çok sıkmıştım ve kıvamı jel gibi hafif akışkan olduğu için çok fazla gelmişti.
  Evet kullanacağım bitene kadar ama bakalım fark değişecek mi?


You Might Also Like

3 yorum

  1. Bende bu ürünü yeni aldım uras benlioğlundan özendim birazda onun pratik bilgiler kanalında görmüştüm biraz eski bir video marka aynımı bilmiyorum ama oda siyah diş macunu kullanmıştı. Diş macununa gelicek olursak, dış görünüşünden aldanmamak gerekir zira diğer diş macunlarıda dişi bembeyaz yapmıyor. kendi sitesine baktım bu diş macunu birsürü ödülde almış neden iphana, signal ve çoğu diş macunu kadar ünlü değil anlamıyorum ama bana göre ya siyah olduğu için insanlar biraz ön yargılı davranıp almaktan çekiniyor yada çok reklam yapmadığı için. Birde üzerindeki siyah şerit nedeni ile %100 kimyasal sayılıyor buda bir şehir efsanesidir. Bizzat diş doktorundan öğrendim onlar sadece makinelerin okuması içn bir kodmuş. Mor renkte olanı bile var. Son olarak ürünü 3-4 kez kullandım ferahlık hissi veriyor ağızda acı bir tat bırakmıyor dişimi aşındırmıyor ve hassaslaştırmıyor 2. Tüpü alırım ama belki sonra çünkü sürekli kullanılan diş macunu bir süre sonra o diş macununa karşı ağzımızdaki bakterilerin bağışıklık kazandığı anlamına gelir. Bunuda dişciden öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum söylediklerinizden bağışıklık kazanma konusunda da bir bilgim yoktu sayenizde öğrenmiş oldum çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Bende bu ürünü yeni aldım uras benlioğlundan özendim birazda onun pratik bilgiler kanalında görmüştüm biraz eski bir video marka aynımı bilmiyorum ama oda siyah diş macunu kullanmıştı. Diş macununa gelicek olursak, dış görünüşünden aldanmamak gerekir zira diğer diş macunlarıda dişi bembeyaz yapmıyor. kendi sitesine baktım bu diş macunu birsürü ödülde almış neden iphana, signal ve çoğu diş macunu kadar ünlü değil anlamıyorum ama bana göre ya siyah olduğu için insanlar biraz ön yargılı davranıp almaktan çekiniyor yada çok reklam yapmadığı için. Birde üzerindeki siyah şerit nedeni ile %100 kimyasal sayılıyor buda bir şehir efsanesidir. Bizzat diş doktorundan öğrendim onlar sadece makinelerin okuması içn bir kodmuş. Mor renkte olanı bile var. Son olarak ürünü 3-4 kez kullandım ferahlık hissi veriyor ağızda acı bir tat bırakmıyor dişimi aşındırmıyor ve hassaslaştırmıyor 2. Tüpü alırım ama belki sonra çünkü sürekli kullanılan diş macunu bir süre sonra o diş macununa karşı ağzımızdaki bakterilerin bağışıklık kazandığı anlamına gelir. Bunuda dişciden öğrendim.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images