Bee Beauty Garden Shea Body Butter

04:40

Merhaba!
Bir kaç gündür yazamıyorum özür dilerim.Sınavlarım başladı  ayrıca hastaydım ama aklım hep buradaydı. Neyse ben bugün sizlere bir yardımcımdan bahsedeceğim, ve o tabii ki bir body butter. Markası Bee Beauty. Bu marka Gratislerde satış yapıyor ve sadece vücut üzerine ürün çıkartıyor. Bence tatlı bir marka. Ama bende çok fazla ürününü denemedim elimde ki tek ürün bu body butter.Hastayım dedim ya, ben hasta olduğumda nedense cildim daha fazla kuruyor birde hava koşullarından vücudum kurumuş toprağa döndü. Bu ürünün sevip sevmediğim bazı yönleri var. Sevdiğim yönü gerçekten çok iyi nemlendirmesi,cildime sürdüğüm bir kaç dakika içerisinde nemi hissedebildiğimi söyleyebilirim.Kuruyan kısımları nemlendiriyor ve ertesi gün cildimdeki nemi hala hissediyor oluyorum.Kokusu gerçekten harika, içerisinde nar ve tatlı badem barındırıyor. Kokusu şekerli gibi evet ama kesinlikle bayık değil ben zaten bayık kokulara tahamül edemiyorum.Dokusu kalın ama yağlı değil. Şimdi gelelim sevmediğim kısma. Bu ürünü sürdükten sonra yapışkanlık hissini ciddi anlamda veriyor emilene kadar yapış yapış hissediyorsunuz.Ben bu yüzden yaz aylarında bu ürüne dokunmuyorum dahi. Ama verdiği nemi seviyorum.


Rengi ne kadar belli olmuş bilmem ama açık toz pembe renge sahip.
Umarım faydalı bulmuşsunuzdur.

Sevgilerimle ☀



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images