Wet n Wild Nutty Tekli Far

07:24

Merhaba! Bugün sizlerle çok uygun fiyatlı ve çok sevdiğim markanın ürünlerinden birini mercek altına yatıracağız. Ben bu farı bir vloggerda görmüş ve rengine vurulmuştum. Kaç gündür gratise gidiceğim diye niyetlenip gidemiyordum sonunda gittim ve kavuştum nutty'e. Elime swatchlamadan paketini açmadan aldım. Vloggerın videosunda pakette çok farklı swatchda farklı duruyordu.Mağzada ürünü ilk elime aldığımda "çok griymiş ya" dedim doğrusunu söylemek gerekirse. Yol boyunca "acaba almasamıydım ki" deyip durdum ama eve gelip swatchladığımda resmen iyiki almışım diye çığlıklar attım. Çok beğendim.Paketlemesinden bahsedeyim ilk olarak , ben Wet n Wild'ın far paletlerinin paketlemesinden hiç menun değildim çok dandik gelmişti ve hemen kopmuştu kapağı. Bu da öyle midir? Korkusu taşıdım biraz ama aksine tekli farların paketlemesi çok daha sağlam geldi , umarım beni yanıltmazlar


Bu far ışıltılı bir far. Ve yumuşak, tebeşir dokulu kesinlikle değil. Hem ıslak hem kuru fırçayla verdiği etki bence çok çok güzel. Tabiki ıslak olunca rengini daha yoğun veriyor, ama iki türlüde gayet kullanılabilir.Farın zaten pigmentasyonu çok güzel. Kolay dağıtılıyor, tek bir far kullanarak sanki 3-4 far kullanmışda çaba sarf edilmiş bir göz makyajı elde edilmiş oluyor.Tembel kızlar için ideal :)
Bu far yabancıların toupe (umarım doğrudur) dedikleri bir renk çok fazla yansıma barındırıyor içerisinde.Paketten bakınca soğuk gri kahve duruyor ama alakası yok paketteki rengiyle.


İçerisinde
•Kahvelik
•Grilik
•Pembelik
•Eflatunluk
Hatta bakırlık barındırıyor. Tamamen ışık ayarına göre renk değişikliği gösteriyor benim favori ürünüm oldu açıkçası.

Umarım faydalı bulmuşsunuzdur peki sizin son zamanlardaki alır almaz favoriniz olan bir ürün var mı? Varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim!


You Might Also Like

2 yorum

  1. Bende gorkemkarman tavsiyesiyle almıştım çok memnun kaldım:) Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dnizshares sayesinde aldım bende çok teşekkürler

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images