PASTEL Pro Fasihon 205 numaralı 4'lü far paleti

11:04

Merhaba! Bugün sizlerle çok severek kullandığım pastel markasına ait Pro fasihon serisindeki 4'lü far paleti hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.

  İlk olarak paketlemesinden bahsetmek istiyorum. Paketlemesi çok dayanıksız bana kalırsa. Özellikle kapak kısmının tuturulduğu yer çok dayanıksız. Hemen çıktı.Makyaj çantama koyarken paket lastiğiyle tuturmam gerekiyor . Farlar yumuşaklar pigmentasyonları güzel. Ve hemen dibini gördüğüm far oradan size göz kırpıyor diye düşünüyorum.


Galiba en sevdiğim renkler 1. ve 4.renkler oldu. En açık renk benim aydınlatıcı yerine kullandığım far. Göz pınarlarımda kaş altlarıma burun üstüme dudak üstüme hatta yüzümde kullanıyorum. O yüzden hemen oyulmuş bir far oldu. Biterse bu far, gider aynı paletten alırım diye düşünüyorum. En koyu renkte ışıltılı haki gibi ve çok güzel bir ton. Günlük hayatta koyu renk makyaj kullanabilsem sadece bu farı kullanarak bir göz makyajı yapmak isterdim açıkçası. Diğer iki renge gelecek olursak onlardan nefret etmiyorum sadece çok fazla kullanamıyorum.
 
  Farların swatchları aşağıdaki gibi. Ve numaralandırmalar aynı.


Umarım faydalı bulmuşsunuzdur.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images