Maybelline The Falsies Black Drama Maskara

00:54

Merhaba!

   Bugün bir maskara hakkında ki düşüncelerimi paylaşacağım.
Bu maskara Maybelline markasına ait. Bu galiba uygun fiyatlı en iyi maskaralardan bir tanesi. İlk olarak maskaranın içeriğinden bahsetmem gerekiyor. Şuana kadar üst kirpiklerimden hiç bir şekilde akma yapmadı.Hatta alt kirpiklerimdende yapmadı. Gün içinde yüzümde minicik minicik siyah nokta gibi şeylerden kurtulmaya çalışmak yok ve galiba benim en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi. Verdiği volumden çok memnunum.Benim gibi kirpikleriniz dümdüzse çok seveceğinizi düşünüyorum.


Fırçasından çok menun kaldım. Hakimet kurması kolay "eyeliner mı bu ne hakimiyeti?" demeyin. Ben iri fırçalarda göz kapağıma çok bulaştırıyorum. Bu yüzden maskara seçerken genellikle küçük fırçalı ürünleri tercih ediyorum. Ve bu fotoğrafta belli olmamış ama fırçası hafif eğimli geliyor. Kıl fırçası var ben kıl fırçalarlada iyi uyguluyorum.
 
  Umarım faydalı bulmuşsunuzdur.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images