Maybelline Affınıtone Pressed Pudra

07:28

Merhaba! Bugün sizlerle yarısını yemiş olduğum bir üründen bahsedeceğim. Bu pudra hakkında çok kişi konuşmuyor bir bakıma. Konuşanların ve yorumlarını iletenlerin sayısı çok az. Bu yüzden bende bugün çok sevdiğim Affınıtone pudramın dedikodusunu yapalım istedim. Pudra başlıktanda anladığınız gibi "pressed" yani "bastırılmış , sıkıştırılmış" pudralardan. Pudranın paketlemesi gerçekten çok kullanışlı ve aynasının bulunması çok büyük bir detay , aynı zamanda çokta sağlam. Ben pudranın yapısını seviyorum ama bu pudra sıkıştırılmış olduğu için sertti , bende pressedledim. Şimdi daha yumuşak.Yapısı gerçekten ince , tüy gibi çok hafif. Aynı zamanda transparan değil normal renkli pudralardan. Ve rengi bana gerçekten paketten bakınca çok çok açık kalıyor. Ama yapısı çok ince olduğu için dağıtınca anormal ve garip durmuyor. Ama ben yüzümde fazla matlıktan hoşlanmadığım için sadece göz altlarımı sabitlemek ve aydınlatmak amacıyla kullanıyorum.


Tekrar pressedledikten sonra çok yumuşaklaştığı için tek seferlik dokunuşta verdiği rengi çok daha yüksek.



You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images