Garnie Saf ve Temiz 3'ü Bir Arada

10:42

Merhaba! Bugün sizlerle çok uzun zamandır çok severek kullandığım bir cilt bakım ürününden bahsetmek istiyorum. Ben bu ürünü gerçekten çok severek kullanıyorum. Çünkü bu ürünle;
•Cildinizi temizleyebiliyor
•Peeling yapabiliyor
•Ve maske olarak kullanabiliyorsunuz.
Bir de unutmadan bir uyarıda bulunayım. Bu ürün sadece yağlı , karma ciltliler için bu yüzden kuru ciltliyseniz sizin cilt tipinize kattiyen uygun değil , zaten nemden mahrum olan cildinizi bunun gibi yağı etkisizleştiren bir ürünle kurumuş toprağa çevirmek istemezsiniz diyip sözüme devam ediyorum. Ben en çok peeling ve maske olarak kullanıyorum. Ve benim cildim karma. Peeling günlük kullanılıyor ama ben sadece yaz aylarında günlük kullanıyorum, çünkü anlayacağınız üzre yazın cildimiz daha çok yağ salgılıyor.Peeling taneler küçük ama etkisi çok güzel, dolan tıkanan göznekleri arındırıp yağı etkisizleştiriyor. Özellikle alerji olunca yanaklarımdaki pürüzleri yok etmeme yardım ediyor. Ve peeling taneleri çok sert değil bu yüzden günlük kullanım için benden tam puan aldı. Maskeye gelirsek , maske içerisinde beyaz kil barındırıyor ben zaten kil maskelerini çok seviyorum. Saf kilinde cilt üzerindeki faydalarıda aşikar.Maskede cildi matlaştırıyor yani yağı etkisizleştiriyor , ve dengeliyor. Özellikle cildiniz çok yağlıysa şiddetle tavsiye ederim. Bir de ben bunu son zamanlarda peelingi sürekli yapmadığım için banyodan önce uygulayıp ılık havlu ile temizliyorum ve bu yöntem peeling etkisi veriyor. Sanki cildimin nefes aldığını hissediyormuş gibi geliyor. Ve bu arada bu benim 3.  tüpüm.


Biri bitti diğerinide bitmeden yedeklemiştim.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images