Essence Blush My Lips Rujlar

03:43

Herkese Yeniden Merhaba!

   Bugün sizlerle Essence'in rujları hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.
Rujların paketlemesini çok sevdim biraz alakasız olsada mac rujların paketlerini andırdı enteresan bir şekilde. Paketlemesi sade ve orta kısmında rujun rengini yansıtan ince bir şerit var , paketlemesi çok çok hoşuma gitti.

İlk olarak adı silinmiş bu rujdan bahsetmek istiyorum. Bu renk birazcık nude kategorisine girebilecek bir ton, içerisinde şeftalilik ve turunculuk barındıran hatta belki pembe bile diyebileceğim canlı nude'lardan. Ben bu tona bayılmıyorum aslında daha solgun gül kurusu kahvemsi bejimsi içeren nude'ları kendime , ten rengime daha çok yakıştırıyorum. Ruja döneyim , rujların bitişi parlak ama peçeteyi dudaklarınızın arasına sıkıştırıp bu ruju matlaştırada biliyorsunuz , her ne kadar inanılmaz mat bir görünüm olmasada yine de mat oluyor. Rujların yapılarını sevdim , serinin renk sıkalasıda güzel çok çeşitli renkler var. Ve şunuda söyleyim rujlar inanılmaz kalıcı. Gerçekten çok kalıcı rujlar bende "üf parlak hemen gider hiç kalıcı olmaz " diyerek almıştım sonra gördüm ki ciddi ciddi kalıcılar .

Sürümüde çok kolay ayrıca.Bu ruju koyu göz makyajlarıylada minimal göz makyajıylada çok güzel olabileceğini düşündüğüm için severek kullanıyorum.

İkinci rujum ise  birazcık farklı diyebiliriz. Bu böyle içinde fuşyalık pembelik kaçmış bir mürdüm gibi. Rengi çok güzel tamam ama sürekli kullanamıyorum hafif bir şekilde parmaklarımla yayarak uyguladığımda günlük gayet kullanılabilir hale gelmiş oluyor, direk rujun kendisini uygulayacalağım zaman göz makyajını hafif tutmaya çalışıyorum daha dengeli olmuş oluyor.

  Umarım faydalı bulmuşsunuzdur.

Fiyatı:10-15 TL arası

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images