Eklips Fondöten Fırçası

04:24

Merhaba! Bugün blogumda bir ilke imza atıp bir fırça hakkında konuşacağım.
Bu fırça galiba piyasadaki en uygun fiyatlı fondöten fırçalarından bir tanesi. Fiyatı 5-6 TL arası gerçekten çok uygun fiyatlı. Ama herşey uygun fiyatlı olmasıyla bitmiyor tabii.


Fırçanın kılları güzel yumuşak fakat sentetik değil o fiyata sentetikte olmaz diye düşünüyorum zaten. Fakat hangi hayvanın kılları bilmiyorum.

  Fırçanın uygulamasını beğendim pürüzsüz uyguluyor ve temel fondöten fırçalarına göre çok küçük değil o özelliğini çok sevdim.
   Ürünü emmesini çok detaylı gözlemlemedim ama zaten çokta emmiyor normal fondöten fırçaları kadar yani standart diyebilirim. Ayrıca göz altı kapatıcısını dağıtmak içinde kullanılabilir diye düşünüyorum.
 
  


Ürün böyle bir naylon çantadan çıkıyor o detayı çok sevdim çünkü bir yere giderken fırçalarımı bunun içinde muhafaza ederim diye düşündüm aynı zamanda çokta dandik değil.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images