Betty Boop Göz Kalemi

02:12

Herkese Merhaba!
Bugün sizlerle birlikte Betty Boop markasına ait göz kalemi hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.


Bu markanın çok az ürünü var. Ama ben denemek istedim "ne olacağı belli olmaz sonuçta belki çok güzeldir" düşüncesiyle aldığım ürünlerden bir tanesi.Ben bu üründe de göz içimde kalıcı olacağını zaten düşünmüyordum , çünkü en kalıcı kalemler bile bende küçükte olsa akma yapabiliyor.Ürüne ne bayıldım ne nefret ettim diyebilirim. İlk olarak göz içlerinde hiç ama hiç kalıcı değil hemen akıyor uçuyor o yönden hiç sevmedim sadece göz içinde kullanmak için alacaksanız tavsiye etmem. Ama göz kapaklarında ve alt kirpik diplerinde çok güzel oluyor duruşuda çok güzel.


Ürün yumuşak kalemlerden eyeliner gibi kullanıldığında hiç bir sorun yaşamadım. Ama benim bu ürünü kullanmayı sevdiğim iki yöntem var, ilki ve en çok sık kullandığım tarafı alt kirpik diplerime uygulamak gözleri çok daha iri, ve badem gösteriyor diyebilirim bu yüzden makyaj yaptığım zamanlar hep o şekilde kullanıyorum. İkincisi ise göz kapağıma dağınık bir şekilde uygulayıp küçük bir fırça veya parmaklarım yardımıyla gözümün katlanma bölgesini geçmeyecek şekilde uyguluyorum.Ve bu iki yöntemden de çok memnunum.


Ürün simsiyah ve eyeliner şeklinde kullanmayı sevmemin ana etkeni.

Umarım faydalı bulmuşsunuzdur.

Fiyatı: (unuttu)


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images